[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[TUTORIAL] Taser System
Author : mihay111, Category : Tutoriale, 0 Replyes, 336 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Moderator
     
577
POSTS
452
THREADS
190
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 0.15[w]

Suit Member
09-22-2021, 12:48 PM
#1
Autor: khain

Comanda /taser pentru politisti, fbi etc.

Code:
/* variabila */
new
  taser[MAX_PLAYERS] /* avem nevoie de aceasta variabila pentru activare si dezactivare a tase-rului */
;

/* mergem in OnPlayerConnect */

public OnPlayerConnect(playerid) {
 
  /* atribuim player-ului la conectarea pe server taser dezactivat */
  taser[playerid] = 0; /* taser - variabila atrbuita la inceput | playerid - id jucator | 0 - raspunde ca functie neactiva */

  return 1;
}

/* Mergem in OnPlayerKeyStateChange */
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_YES) { /* activarea/dezactivarea are loc prin butonul Y | KEY_YES - Y */   
      new
        weap, /* inregistram prin weap arma noastra ca taser */
        ammo; /* id arma */
     
      /* functia ce verifica daca are jucatorul arma necesara */
      GetPlayerWeaponData(playerid,2,weap,ammo); /* playerid - id jucator | 2 - slot | weap - arma inregistrata ca taser | ammo - id arma */

      /* verificam daca player-ul are arma necesara, in cazul meu Deagle. */
      if(weap != 24)
          return
              SendClientMessage(playerid, -1, "Nu ai arma necesara pentru Taser.");

      /* verificam daca taser-ul este activat */
      if(taser[playerid]) {
        taser[playerid] = 0;
        return
          SendClientMessage(playerid, -1, "Tase-rul nu este activat.");
      }
      else {  /* activam taser-ul */
          taser[playerid] = 1;
          return
              SendClientMessage(playerid,-1,"Taser-ul a fost activat.");
      }
    }
    return 1;
}

/* mergem in OnPlayerWeaponShot */
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{

  if(hittype == 1 && weaponid == 24 && taser[playerid] == 1) return staser(playerid,hitid);
  //hittype - tipul de foc, in cazul nostru se atribuie la playerl [ 1 - player ]
  //weaponid - id arma
  //taser[playerid] - deja stiti ( atribuire 1 - stock-ul pe care il avem, i se atribuie armei introduse de noi la variabila care inregistreaza statusul   taserului
  return 1;
}

/* megem in orice loc al GM-ului */
stock staser(playerid, suspectid) {
 
  SetPlayerSpecialAction(suspectid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); // atribuim animatia care dupa idee il electrocuteaza
  ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{9ACD32}Taser", "\n\nAi fost electrocutat cu o arma speciala Taser ( Deagle )\n\n", "x", ""); // informam player-ul ca a fost electrocutat.
  return 0;
}
*voi puteti adauga verificarile necesare
Mihai nu face flotari, el le cumpara gata facute!
Mihai s-a nascut intr-o cabana construita de el.
Mihai a omorat 50 de teroristi din 2 gloante.Primul a fost de avertizare.
Mihai poate sa isi faca poze cu telefonul fix.
Mihai a raspuns la un apel pierdut.
Singura femeie care si-a permis sa faca glume despre Mihai a fost Elodia, de aia nu mai este.
Cand Mihai iti arata degetul nu o face ca sa te injure... doar iti arata cate secunde mai ai de trait!
You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Forum Jump: