-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
TUTORIAL Taser System
[TUTORIAL] Taser System
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
336 Views
1 Guest(s)
09-22-2021, 12:48 PM
Autor: khain
Comanda /taser pentru politisti, fbi etc.
*voi puteti adauga verificarile necesare
Comanda /taser pentru politisti, fbi etc.
Code:
/* variabila */
new
taser[MAX_PLAYERS] /* avem nevoie de aceasta variabila pentru activare si dezactivare a tase-rului */
;
/* mergem in OnPlayerConnect */
public OnPlayerConnect(playerid) {
/* atribuim player-ului la conectarea pe server taser dezactivat */
taser[playerid] = 0; /* taser - variabila atrbuita la inceput | playerid - id jucator | 0 - raspunde ca functie neactiva */
return 1;
}
/* Mergem in OnPlayerKeyStateChange */
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_YES) { /* activarea/dezactivarea are loc prin butonul Y | KEY_YES - Y */
new
weap, /* inregistram prin weap arma noastra ca taser */
ammo; /* id arma */
/* functia ce verifica daca are jucatorul arma necesara */
GetPlayerWeaponData(playerid,2,weap,ammo); /* playerid - id jucator | 2 - slot | weap - arma inregistrata ca taser | ammo - id arma */
/* verificam daca player-ul are arma necesara, in cazul meu Deagle. */
if(weap != 24)
return
SendClientMessage(playerid, -1, "Nu ai arma necesara pentru Taser.");
/* verificam daca taser-ul este activat */
if(taser[playerid]) {
taser[playerid] = 0;
return
SendClientMessage(playerid, -1, "Tase-rul nu este activat.");
}
else { /* activam taser-ul */
taser[playerid] = 1;
return
SendClientMessage(playerid,-1,"Taser-ul a fost activat.");
}
}
return 1;
}
/* mergem in OnPlayerWeaponShot */
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1 && weaponid == 24 && taser[playerid] == 1) return staser(playerid,hitid);
//hittype - tipul de foc, in cazul nostru se atribuie la playerl [ 1 - player ]
//weaponid - id arma
//taser[playerid] - deja stiti ( atribuire 1 - stock-ul pe care il avem, i se atribuie armei introduse de noi la variabila care inregistreaza statusul taserului
return 1;
}
/* megem in orice loc al GM-ului */
stock staser(playerid, suspectid) {
SetPlayerSpecialAction(suspectid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); // atribuim animatia care dupa idee il electrocuteaza
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{9ACD32}Taser", "\n\nAi fost electrocutat cu o arma speciala Taser ( Deagle )\n\n", "x", ""); // informam player-ul ca a fost electrocutat.
return 0;
}
Mihai nu face flotari, el le cumpara gata facute!
Mihai s-a nascut intr-o cabana construita de el.
Mihai a omorat 50 de teroristi din 2 gloante.Primul a fost de avertizare.
Mihai poate sa isi faca poze cu telefonul fix.
Mihai a raspuns la un apel pierdut.
Singura femeie care si-a permis sa faca glume despre Mihai a fost Elodia, de aia nu mai este.
Cand Mihai iti arata degetul nu o face ca sa te injure... doar iti arata cate secunde mai ai de trait!
You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Mihai s-a nascut intr-o cabana construita de el.
Mihai a omorat 50 de teroristi din 2 gloante.Primul a fost de avertizare.
Mihai poate sa isi faca poze cu telefonul fix.
Mihai a raspuns la un apel pierdut.
Singura femeie care si-a permis sa faca glume despre Mihai a fost Elodia, de aia nu mai este.
Cand Mihai iti arata degetul nu o face ca sa te injure... doar iti arata cate secunde mai ai de trait!
You are not allowed to view links. Register or Login to view.