-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
[SANNY BUILDER] Comanda [/salut id]
[SANNY BUILDER] Comanda [/salut id]
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
767 Views
1 Guest(s)
O sa va arat cum sa creati o comanda prin care sa salutati un jucator in SA-MP, fara a fi nevoie sa se faca din gamemode.
Sanny Builder este un instrument rapid și puternic proiectat pentru seria de jocuri GTA 3D (GTA III, Vice City, San Andreas, Liberty City Stories; parțial Vice City Stories).
Bun, intai deschidem Sanny Builder. In principal, aceste comenzi sunt gasite in CMD-uri pentru SAMP care saluta pe /f, /c etc. Noi o sa facem pe chatul normal! E aceeasi chestie de fapt, o sa vedeti!
Dupa ce ati intrat, dati pe butonul 'New' (o iconita cu o imagine goala) sau apasati CTRL + N.
Acum putem scrie codul.
Incepem prin a defeni tipul filei, adica Cleo (pentru ca va functiona cu Cleo, You are not allowed to view links. Register or Login to view.) si You are not allowed to view links. Register or Login to view. (ultima versiune)
Scriem la inceputul codului:
Apoi, va trebuie sa cream comanda care se va scrie in joc (ca /help, /report etc.). Pentru asta, va trebui sa instalam functia/opcode-ul 0b34:
- dupa ce descarci SAMPFUNCS, intri in SDK
- apoi intri unde ai instalat sanny builder, intri in folderul "data" si dupa in folderul "sa"
- acolo copiezi tot ce este in folderul SannyBuilder Data din acea arhiva pe care ai descarcat-o
si scriem urmatorul cod:
In loc de 'salut' puteti pune alta comanda, depinde ce vreti sa creati.
@ redirectioneaza catre scriptul comenzii respective, adica ceea ce se va intampla pe server. Puteti pune orice, deoarece se vor 'gasi, conecta' prin :cmd_salut. Vedeti mai jos
Apoi scriem functia CHATMSG, care va trimite jucatorului in mesaj pe server cand va scrie comanda /salut fara id, sa ii arate sintaxa (adica ce trb sa faca)
Punem acest cod undeva pe la inceput, eu pun sub 0b34:
Apoi jos de tot:
Puteti folosi culori hex puse intre {} pentru a colora mesajul, cum e mai sus!
Apoi cream scriptul:
- Ce este Sanny Builder?
Sanny Builder este un instrument rapid și puternic proiectat pentru seria de jocuri GTA 3D (GTA III, Vice City, San Andreas, Liberty City Stories; parțial Vice City Stories).
- Caracteristici majore:
- Suport pentru toate seriile de jocuri GTA 3D
- Compilator rapid
- IDE convenabil cu evidențierea sintaxei
- Ajutor detaliat, inclusiv descriere și soluții pentru toate mesajele de eroare în timp de execuție
Bun, intai deschidem Sanny Builder. In principal, aceste comenzi sunt gasite in CMD-uri pentru SAMP care saluta pe /f, /c etc. Noi o sa facem pe chatul normal! E aceeasi chestie de fapt, o sa vedeti!
Dupa ce ati intrat, dati pe butonul 'New' (o iconita cu o imagine goala) sau apasati CTRL + N.
Acum putem scrie codul.
Incepem prin a defeni tipul filei, adica Cleo (pentru ca va functiona cu Cleo, You are not allowed to view links. Register or Login to view.) si You are not allowed to view links. Register or Login to view. (ultima versiune)
Scriem la inceputul codului:
Code:
{$CLEO}
Apoi, va trebuie sa cream comanda care se va scrie in joc (ca /help, /report etc.). Pentru asta, va trebui sa instalam functia/opcode-ul 0b34:
- dupa ce descarci SAMPFUNCS, intri in SDK
- apoi intri unde ai instalat sanny builder, intri in folderul "data" si dupa in folderul "sa"
- acolo copiezi tot ce este in folderul SannyBuilder Data din acea arhiva pe care ai descarcat-o
si scriem urmatorul cod:
Code:
0B34: samp register_client_command "salut" to_label @cmd_salut
In loc de 'salut' puteti pune alta comanda, depinde ce vreti sa creati.
@ redirectioneaza catre scriptul comenzii respective, adica ceea ce se va intampla pe server. Puteti pune orice, deoarece se vor 'gasi, conecta' prin :cmd_salut. Vedeti mai jos
Apoi scriem functia CHATMSG, care va trimite jucatorului in mesaj pe server cand va scrie comanda /salut fara id, sa ii arate sintaxa (adica ce trb sa faca)
Punem acest cod undeva pe la inceput, eu pun sub 0b34:
Code:
0AB1: call_scm_func @chatmsg 0
:cmd_39
wait 0
jump @cmd_39
Code:
:chatmsg
0AA2: 0@ = load_library "samp.dll" // IF and SET
0085: 1@ = 0@ // (int)
1@ += 2203876
0A8D: 3@ = read_memory 1@ size 4 virtual_protect 1
0085: 2@ = 0@ // (int)
2@ += 409616
chatmsg "{FBFF00}[TUTORIAL]{0400FF} Foloseste /salut id. {000000}" -1 // va trimite mesajul [TUTORIAL] Foloseste salut id la conectare
0AB2: ret 0
Puteti folosi culori hex puse intre {} pentru a colora mesajul, cum e mai sus!
Apoi cream scriptul:
Code:
:cmd_salut // am mai zis, asta corespunde cu @cmd_salut, cum am zis mai sus, asa se face la orice comanda
SAMP.IsCommandTyped(20@) [size=small][font=Monaco, Consolas, Courier, monospace]// daca este scrisa comanda
if // daca
0AD4: 20@ = scan_string 20@ format "%d" 21@ // aici verifica ID-ul jucatorului, si daca e cel corespunzator
then // atunci
0B36: samp 1@ = get_player_nickname 21@ // ia numele jucatorului de la ID
0AF9: samp say_msg "Salut, %s" 1@ // si va scrie pe chat ''Salut, Gigel" daca id-ul pus acolo e 1 si ID-ul lui Gigel e 1
else // de asemenea
chatmsg "{00D3FF}Utilizare: [/salut <id>]." 2000 // aici ne folosim de chatmsg si cand e scris doar /salut va trimite Utilizare: [/salut id].
end // sfarsit
SAMP.CmdRet() // incheiem scriptul