[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






BMW i3
Author : Lucky, Category : Automobile, 0 Replyes, 642 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
I'm very lucky
133
POSTS
80
THREADS
Male
Sex

WtfCs Coins: 0[w]
07-26-2013, 04:40 PM
#1
În sfârşit, varianta de serie BMW i3 este dezvăluită oficial în toată splendoarea sa, cu puţin timp înainte de inaugurarea oficială la Salonul Auto Frankfurt 2013. Iată toate imaginile şi informaţiile cu noua maşină electrică BMW i3

De la prezentarea conceptului BMW i3 din 2011 până la prototipurile foarte puţin camuflate ieşite la lumină acum câteva săptămâni au trecut doi ani de zile, timp suficient pentru marele public să ”rumege” ideea unui BMW neconvenţional (cu propulsie electrică şi cu o caroserie aproape de monovolum).

[Image: 22809977927397524082.jpg]

BMW i3 este primul reprezentant al noii gamme ”i”, indicativ care va desemna de acum încolo modele cu propulsie electrică sau hibridă. În plus, BMW i3 este încununnarea a 40 de ani de cercetare în domeniul propulsiei electrice, iar rezultatul promite multe din punct de vedere tehnic.
Cel mai probabil, fanii înfocaţi ai firmei bavareze vor fi primii care să arunce cu pietre în noua maşină, din cauza designului bizar pentru un BMW. În primul rând, vorbim de un fel de monovolum de oraş, cu o lungime de 4 metri, ceea ce îl face în momentul actual cel mai scurt BMW.

[Image: 35780198871640699877.jpg]

Apoi, chiar dacă farurile şi grila cu cei doi ”rinichi” respectă oarecum tradiţia mărcii, aspectul frontal face notă discordantă faţă de restul maşinilor BMW actuale, în timp ce spatele pare a nu avea nicio legătură cu BMW, fiind înalt, îngust şi având stopuri ciudate integrate în hayon.
Mai punem pe listă portierele diferite, cele din spate fiind mult mai mici şi având deschidere inversă (soluţie regăsită, de altfel, şi la ”vărul” Mini Clubman), în timp ce linia inferioară a geamurilor poate fi caracterizată de-a dreptul ciudată, deşi e clar că vorbim de principii pragmatice serioase.

[Image: 92802837455277679858.jpg]

Accesul în interiorul cu 4 locuri este mai facil decât în cazul coupe-urilor BMW, dar ambianţa interioară nu are legătură cu sportivitatea. În schimb, pragmatismul şi ergonomia sunt la un nivel foarte bun, fiind ”asezonate” cu un caracter high-tech aproape impresionant.
Bordul simetric este dominat de un display central care dă impresia că pluteşte, la baza sa fiind plasate comenzile pentru multimedia şi climatizare, într-un mod diferit faţă de modelele BMW convenţionale. Şi tabloul de bord din spatele volanului a fost transformat într-un display generos, cu afişaj lizibil, pe care primează informaţiile ţinând de consumul de energie şi autonomie.

[Image: 92568064204161316677.jpg]

Încă un lucru interesant (sau curios, depinde de perspectivă...) este modulul de pe coloana volanului, destinat comenzilor cutiei de viteze. Astfel s-a eliberat spaţiul de pe tunelul central, nemaiexistând o consolă voluminoasă, ci creându-se mult spaţiu pentru pasagerii din faţă.

[Image: 87757780470074121382.jpg]


Forum Jump: