-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - SERVERS
/
Official Counter Strike 1.6 Servers
/
Scoala de admini
/
Comenzi uzuale admini





Comenzi uzuale admini
Author : Dey.,
Category : Scoala de admini,
0 Replyes,
1606 Views
1 Guest(s)
12-18-2017, 08:01 PM
Aceste comenzi sunt sau nu sunt pe toate serverele !!
1. Comenzile de ban :
Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:
I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul E PE SERVER:
1.a - amx_ban "nick" "#userid" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason"
1.c - amx_banip "nick din 2 cuvinte" time "reason"
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"
II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:
1.e - amx_addban IP time "reason"
La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU [ "" ] !
In cazul playerilor cu numele gen : A , * , ç , § , sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote / status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d .
2. Comenzi referitoare la vizualizarea / recupererarea IP-urilor !
2.a - amx_showip / amx_ip - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au iesit de pe server
3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [ Accesul in meniul ESP se face pe tasta R , numai cand esti dead ( mort ) ] :
3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de Wall :
- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON , restu OFF ! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult ! Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti , cutii etc . In acest fel obtinem un demo cat mai clar , cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie !
3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de Aim :
- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP , el trebuie trecut pe OFF ( din sagetile UP / DOWN ; ON / OFF ) deoarece tinta / reculul trebuie sa ramana cat mai clar pentru a judeca fazele cat mai corect !
4. Cum se realizeaza ss-urile cat mai concludente !
4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza fiind spectator ! Inainte de a face SS recomand in a urmari 2...3 runde stilul de joc si de a judeca daca e vorba de skill sau cod .
- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului !
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza ! Ele se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete , cutie , poarta cel putin un adversar !
5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri ( Norecoil )
5.c - Norecoil - se poate observa la viteza normala sau in slowmotion ( viewdemo nick.dem ) atunci cand suspectul apasa ! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3..4 gloante se vede foarte greu ! Gloantele se duc liniar iar fiecare glont urmareste tinta, recuul armei fiind absent . De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul !
6 - Comenzile pentru a crea un demo :
- record nume ( incepe inregistrarea demo-ului )
- stop ( opreste inregistrarea demo-ului )
Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti :
- C - Program Files - CS 1.6 - strike [ VALVE ]
- C - Program Files - Steam - steammaps - common - Half-Life - cstrike
8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion !
8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem !
- Dupa ce aplicam aceasta comanda , incepe de ruleze demo-ul dar avem si o bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin :
* Pauza
* Play
* Viteza inainte : x2 ; x4
* Viteza inapoi : 1/2 ; 1/4 (slowmotion)
Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la prinderea celor cu No-recoil si nu numai !
9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii :
Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot :
9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii . Pentru a afla timpul ramas folosim comanda timeleft .
9.b - Inainte de a se vota se consulta si se tine cont de opiniile celorlati admini , dar si de cele ale jucatorilor .
9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti .
9.d - Comanda de vot:
- amx_votemap <harta1> <harta2>
- amx_votemapmenu
* Se pot vota pana la 5 harti , dar nu este indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia .
9.e - Comanda de schimbare a hartii:
- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2
- amx_mapmenu
* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului .
10. Cum se poate da comenzi pe cai ce au nick-uri cu bug-ul ~` "adica consola"
- scri in consola status si va aparea asa
# name userid uniqueid frag time ping loss adr
# 1 "~~~~" 474 STEAM_0:1:40229320 6 14:15 15 0
# 2 "````" 482 STEAM_0:0:378013663 1 10:25 12
- Penttu a folosi comenzi pe aceste nick-uri vezi formula asa :
- amx_kick #474 "faci lag"
- amx_banip #482 timp motiv
11. Cum se da gag
amx_gag - >nume sau #authid
Ex:
amx_gag nume
1. Comenzile de ban :
Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:
I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul E PE SERVER:
1.a - amx_ban "nick" "#userid" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason"
1.c - amx_banip "nick din 2 cuvinte" time "reason"
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"
II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:
1.e - amx_addban IP time "reason"
La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU [ "" ] !
In cazul playerilor cu numele gen : A , * , ç , § , sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote / status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d .
2. Comenzi referitoare la vizualizarea / recupererarea IP-urilor !
2.a - amx_showip / amx_ip - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au iesit de pe server
3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [ Accesul in meniul ESP se face pe tasta R , numai cand esti dead ( mort ) ] :
3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de Wall :
- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON , restu OFF ! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult ! Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti , cutii etc . In acest fel obtinem un demo cat mai clar , cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie !
3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de Aim :
- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP , el trebuie trecut pe OFF ( din sagetile UP / DOWN ; ON / OFF ) deoarece tinta / reculul trebuie sa ramana cat mai clar pentru a judeca fazele cat mai corect !
4. Cum se realizeaza ss-urile cat mai concludente !
4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza fiind spectator ! Inainte de a face SS recomand in a urmari 2...3 runde stilul de joc si de a judeca daca e vorba de skill sau cod .
- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului !
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza ! Ele se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete , cutie , poarta cel putin un adversar !
5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri ( Norecoil )
5.c - Norecoil - se poate observa la viteza normala sau in slowmotion ( viewdemo nick.dem ) atunci cand suspectul apasa ! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3..4 gloante se vede foarte greu ! Gloantele se duc liniar iar fiecare glont urmareste tinta, recuul armei fiind absent . De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul !
6 - Comenzile pentru a crea un demo :
- record nume ( incepe inregistrarea demo-ului )
- stop ( opreste inregistrarea demo-ului )
Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti :
- C - Program Files - CS 1.6 - strike [ VALVE ]
- C - Program Files - Steam - steammaps - common - Half-Life - cstrike
8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion !
8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem !
- Dupa ce aplicam aceasta comanda , incepe de ruleze demo-ul dar avem si o bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin :
* Pauza
* Play
* Viteza inainte : x2 ; x4
* Viteza inapoi : 1/2 ; 1/4 (slowmotion)
Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la prinderea celor cu No-recoil si nu numai !
9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii :
Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot :
9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii . Pentru a afla timpul ramas folosim comanda timeleft .
9.b - Inainte de a se vota se consulta si se tine cont de opiniile celorlati admini , dar si de cele ale jucatorilor .
9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti .
9.d - Comanda de vot:
- amx_votemap <harta1> <harta2>
- amx_votemapmenu
* Se pot vota pana la 5 harti , dar nu este indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia .
9.e - Comanda de schimbare a hartii:
- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2
- amx_mapmenu
* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului .
10. Cum se poate da comenzi pe cai ce au nick-uri cu bug-ul ~` "adica consola"
- scri in consola status si va aparea asa
# name userid uniqueid frag time ping loss adr
# 1 "~~~~" 474 STEAM_0:1:40229320 6 14:15 15 0
# 2 "````" 482 STEAM_0:0:378013663 1 10:25 12
- Penttu a folosi comenzi pe aceste nick-uri vezi formula asa :
- amx_kick #474 "faci lag"
- amx_banip #482 timp motiv
11. Cum se da gag
amx_gag - >nume sau #authid
Ex:
amx_gag nume