-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
Counter-Strike 1.6
/
Ştiri gaming
/
Stiri
/
Istoric CS Promod
Istoric CS Promod
Author : Ch1TuCeL,
Category : Stiri,
0 Replyes,
1422 Views
1 Guest(s)
10-31-2013, 10:12 AM
Prima echipă s-a format în primul trimestru din 2006, CSPromod a fost conceput ca o încercare de a aduce o versiune complet personalizabilă de Counter-Strike a motorului Source. Proiectul a apărut ca urmare a opiniei multora din comunitatea profesională, şi anume faptul că Counter-Strike Source este deficitar în multe domenii cheie şi ar putea fi cu mult îmbunătăţită.
Pentru a realiza proiectul fără codul sursă al originalului Counter-Strike 1.6 sau Counter Strike Source s-a dovedit a fi mult mai greu decât a anticipat echipa originală. Având în vedere natura provocatoare a proiectului, procesul de dezvoltare a trebuit să fie reluat complet de două ori în cadrul proiectului in primele nouă luni, de fiecare dată cu un programator şef diferit. Proiectul iniţial a început în primăvara anului 2006, a fost reluată în toamna anului 2006, cu un programator şef nou, apoi a început de la zero pentru a treia oară în luna ianuarie a anului 2007, sub conducerea lui Kevin "arQon" Blenkinsopp.
Primul beta 1.0 a fost lansat în octombrie 2007, care a reprezentat aproximativ nouă luni de muncă, desigur, nu a fost realizat pe deplin, a dovedit un concept şi structură de bază solidă. Din păcate, unele comunităţi păreau să se întoarcă împotriva modului, ca urmare a aşteptărilor incredibil de mari, care au fost ridicate de-a lungul timpului. Având în vedere obiectivele şi intenţiile echipei de dezvoltare , situaţia a fost cu siguranţă regretabilă. După lansarea versiunilor beta 1.01-1.03, echipa de dezvoltare a ales să-şi continue munca într-un mod mai privat, din cauza reacţiilor negative masive. Din 2008 iulie, s-au ţinut departe de public si au lucrat în linişte, lansând următoarea versiune doar atunci când erau siguri de progresul proiectului. CSPromod 1.04 beta a fost lansat în 2010 şi se lucrează la versiunea 1.05. Echipa este formată din 3 programatori voluntari, care lucrează în timpul lor liber.Totuşi acest mod mi se pare mult mai bun decât originalul CSS.
Pentru a realiza proiectul fără codul sursă al originalului Counter-Strike 1.6 sau Counter Strike Source s-a dovedit a fi mult mai greu decât a anticipat echipa originală. Având în vedere natura provocatoare a proiectului, procesul de dezvoltare a trebuit să fie reluat complet de două ori în cadrul proiectului in primele nouă luni, de fiecare dată cu un programator şef diferit. Proiectul iniţial a început în primăvara anului 2006, a fost reluată în toamna anului 2006, cu un programator şef nou, apoi a început de la zero pentru a treia oară în luna ianuarie a anului 2007, sub conducerea lui Kevin "arQon" Blenkinsopp.
Primul beta 1.0 a fost lansat în octombrie 2007, care a reprezentat aproximativ nouă luni de muncă, desigur, nu a fost realizat pe deplin, a dovedit un concept şi structură de bază solidă. Din păcate, unele comunităţi păreau să se întoarcă împotriva modului, ca urmare a aşteptărilor incredibil de mari, care au fost ridicate de-a lungul timpului. Având în vedere obiectivele şi intenţiile echipei de dezvoltare , situaţia a fost cu siguranţă regretabilă. După lansarea versiunilor beta 1.01-1.03, echipa de dezvoltare a ales să-şi continue munca într-un mod mai privat, din cauza reacţiilor negative masive. Din 2008 iulie, s-au ţinut departe de public si au lucrat în linişte, lansând următoarea versiune doar atunci când erau siguri de progresul proiectului. CSPromod 1.04 beta a fost lansat în 2010 şi se lucrează la versiunea 1.05. Echipa este formată din 3 programatori voluntari, care lucrează în timpul lor liber.Totuşi acest mod mi se pare mult mai bun decât originalul CSS.