[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






Istoric CS Condition Zero
Author : Ch1TuCeL, Category : Stiri, 0 Replyes, 1330 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Incepator
 
73
POSTS
40
THREADS
0
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 0[w]
10-31-2013, 10:10 AM
#1
Counter-Strike: Condition Zero (CS: CZ sau CZ) este un joc video multiplayer şi follow-up la Counter-Strike 1.6. Jocul a fost lansat în 2004 folosind GoldSrc motor Half-Life. CS: CZ dispune de un mod multiplayer, care are modele actualizate, texturi, hărţi şi alte elemente grafice îmbunătăţite. Spre deosebire de alte jocuri de Counter-Strike, Condition Zero, conţine, de asemenea, un pachet de misiuni single-player cu jucătorul care deblochează hărţi şi boţi mai eficienţi impotriva cărora trebuie să îndeplinească anumite cerinţe în timp ce joacă ca un contraterorist. Aceste cerinţe includ obiective cum ar fi "ucide trei inamici cu un glock" sau "câştigă o rundă în 45 de secunde". Condition Zero introduce, de asemenea boţii Counter Strike.

Dezvoltarea Condition Zero a început în 2000 de către Rogue Entertainment şi a fost anunţată în mai 2001. Producătorul Rogue pentru joc, Jim Molinet a părăsit proiectul, iar compania a falimentat,lăsând Valve cu dezvoltarea. Mai târziu, l-au dat la Gearbox Software, dezvoltatorii de expansion pack Half-Life, astfel încât Valve se putea concentra pe dezvoltarea Team Fortress 2 şi noul său motor.

Gearbox a creat o revizuire a Counter-Strike cu modele de înaltă calitate şi o mai bună grafică, similar cu Blue Shift, comparativ cu Half-Life. Aceştia au adăugat, de asemenea, alfa blending, pentru a permite grafică realistă şi efecte meteorologice. Ei au adăugat un modul single-player al jocului, similar cu jocul final, bazată pe inspiraţia lui Randy Pitchford din jocurile de consolă, cum ar fi Tony Hawk Pro Skater şi Gran Turismo 3: A-Spec. Ei au pus, de asemenea, armele explozibile cum ar fi un cocktail Molotov, gaze lacrimogene bombe, rachete ca M72 LAW. Ei au folosit de asemenea, Steam în avantajul lor să contribuie la prevenirea codurilor, prin asigurarea actualizărilor VAC.



După câteva întârzieri de dezvoltare, s-a depăşit termenul limită, sfârşitul anului 2002 şi proiectul a fost dat la Ritual Entertainment, care l-a refăcut complet într-un joc single player, una cu 20 de misiuni, care nu au legătură între ele. Ei au sporit inteligenţa artificială originală Half-Life pentru a crea boţi. Era aşteptat să fie lansat la începutul anului 2003, cu un mod multiplayer secundar şi dezvoltat alături de versiunea pentru Xbox a Counter-Strike. Cu toate acestea, după ce a fost declarat gold şi Valve a văzut un scor de revizuire medie de aproximativ 60%, compania a luat proiectul de la Gearbox şi i l-a dat unei companii tinere Turtle Rock Studios. Dezvoltarea a început din nou, a fost reluat cu uşurinţă din stadiul lăsat de Gearbox. Ei au dezvoltat un robot AI actualizat, care a fost testat în versiune beta de Counter-Strike 1.6 înainte de eliberare. Jocul final conţinea o versiune exactă Gearbox, împreună cu 12 misiuni recuperate din partea Ritual Entertainment, numite Condition Zero: Deleted Scenes.
Regulament forum: You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Forum Jump: